Specjalna oferta na oprogramowanie biurowe Office 365

Written by Andrzej Chrzanowski - Bez kategorii - No Comments

Jako autoryzowany sprzedawca produktów firmy Microsoft przygotowaliśmy dla naszych klientów ofertę specjalną na nowe oprogramowanie biurowe Microsoft Office 365.  Office 365 jest nową biznesową odmianą standardowego  Microsoft Office 2013. Przygotowaną dla klientów ceniących sobie niezależność, dostępność z każdego miejsca oraz swobodny przepływ danych między pracownikami.

Logo Offica 365

 

Podstawowa różnice między Officem Biznesowym 365 a wersjami 2010 i 2013, to możliwość zainstalowania pakietu na 5 stanowiskach w ramach jednego użytkownika. Mianowicie każdy pracowników będzie mógł zainstalować pakiet biurowy na komputerze w pracy, domu, tablecie, smartphonie i jeszcze jest miejsce na jedno dodatkowe stanowisko. Oczywiście jest to licencja na jednego użytkownika i nie można korzystać że wszystkich tych stanowisk jednocześnie!!! 

W przypadku standardowych wersji Offica, oprogramowanie było przyporządkowane do jednego komputer (OEM) w przypadku zakupu nowego laptopa trzeba było zakupić nową licencje Microsoft Office.  W przypadku wersji 365 wystarczy ją przenieść/przeinstalować na nowym sprzęcie co znacznie redukuje koszty.

Jeśli jeszcze nie jesteście Państwo przekonani co do zalet Offica 365 to przedstawiamy następne plusy tego produktu. Przede wszystkim za offica 365 nie dokonujemy jednorazowej wpłaty tak jak w przypadku Offica 2007, 2010, 2013, natomiast za Offica 365 płacimy miesięcznie lub rocznie.  np. Office 2013 Professional (z pełnym oprogramowaniem) w wersji OEM (na jeden nowy komputer) to koszt około 1450 zł netto, natomiast za Offica 365 płacimy miesięcznie lub rocznie.

SkyDrive

Dodatkową zaletą tego produktu jest to, że każdy użytkownik otrzymuje swój  25 GB dysk SkyDrive Pro. Dzięki czemu dostęp do danych jest możliwy z każdego miejsca po zalogowaniu się na stronie https://portal.microsoftonline.com/. Dostępna jest także aplikacji mobilna która umozliwia  dostęp  do SkyDrive Pro z smartphona i urządzeń mobilnych typu tablet.

Po zalogowaniu na portalu Microsoft online mamy dostęp również do specjalnych uproszczonych wersji programu pakietu office, które obsługujemy za pomocą przeglądarki z dowolnego komputera np. podczas spotkania biznesowego możemy na komputerze klienta w szybki sposób stworzyć pliki programu Word czy Excel i zapisać je na swoim dysku SkyDrive  lub na komputerze klienta!!!

Lync

 

Dzięki programowi Lync, który wchodzi w skład offica 365 mamy możliwość tworzenia wideokonferencji. Z konferencji mogą korzystać nie tylko osoby wewnątrz firmy, ale również klienci którzy nie mają wykupionej usługi 365 i zainstalowanego na komputerze programu Lync. Tworzący konferencje za pomocą oprogramowania wchodzącego w skład offica 365 wysyła specjalny link dzięki któremu klient może dołączyć do wideo rozmowy.

Kolejnym atutem  pakietu Office 365 jest dostęp do poczty Exchange na serwerach Microsoftu, bez potrzeby kupowania i utrzymywania serwera w własnej firmie!!! Konto poczty Exchange można połączyć z firmowym kontem pocztowym. Dostęp do poczty otrzymujemy za pomocą programu pocztowego Outlook lub za pomocą przeglądarki. Dzięki poczcie Exchange maile między pracownikami jednej firmy korzystających  z usługi 365 przechodzą 10 razy szybciej, niż w przypadku poczty opartej na  standardowych hostingach.

Skład oprogramowania 365

W skład pakietu Microsoft Office 365 wchodzą programy: Word, Excel, Power Point, Lync, Outlook, Access, One Note, Publisher.

Oferta oprogramowania biurowego office 365 jest skierowana głównie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zakup offica 365 to znaczna obniżka kosztów nie tylko jeśli chodzi o oprogramowanie biurowe ale i kosztów związanych z pozyskaniem serwera i oprogramowania Microsoft Exchange.

Przykładowo:

Firma „x” która planuje rozwój i zatrudnia 10 nowych pracowników. Pomijając koszt zakupu komputerów bo ten w obu przypadkach jest identyczny. W przypadku office 2013, firma „x” chcąc posiadać  identyczne oprogramowanie i pocztę exchange jak w pakiecie 365, musi zakupić:

  •  Office 2013 Professional w wersji OEM to koszt około 1400 zł  x10 nowych pracowników
  • Serwer klasy średniej niższej np. firmy Actina to koszt 5000 zł
  • Windows Serwer 2013 2000 zł
  • Licencje dla użytkowników (KAL 2 licencje po 5 użytkowników) 2000zł
  • Oprogramowanie Microsoft Exchange 1500zł

Co daje nam łączny koszt 24500 zł netto!!!
W przypadku offica 365 jedynym kosztem jest zakup 10 licencji po około 55 zł* za sztukę miesięcznie. 

*cena jednej licencji zależy od kursu dolara i euro, waha się między 50 – 60 zł netto za sztukę.

 
 
 

Powrót do strony głównej

 
 
 

Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. 
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt.

Źródło: 12; 3; 4;